Ana içeriğe atla

Kayıtlar

Mayıs, 2024 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Çocuk Düşünmüyor musunuz?

  Herkese merhaba; Bugünün konusu biraz ağır. O nedenle şimdiden bu yazı içerisinde dolaylı yoldan adı geçen, kendisinden bahsedilen ve hakkında ağır konuştuğum kimseden özür dilemediğimi belirteyim. Öyle ki bu sözlerimi denk gelip yüzünüze söyleyeceğim anları hevesle bekliyorum. Girizgahta isyanımı kustuğuma göre gelelim asıl meselemize...  Farkında mısınız bilmiyorum ama hayatlarımız kocaman bir sorgu odası... "Sınavı kazandın mı?, Nereyi kazandın?, Okul ne zaman bitiyor?, Hayatında kimse var mı?, Nişan ne zaman?, Düğün ne zaman?".... Özellikle de akrabalar tarafından bu soruların ardı arkası kesilmez. Herkes üzerine vazife olmadığı halde, çoğu zaman "iyilik" kisvesi altında bu soruları sorar da sorar... İyilik kisvesi diyorum çünkü maalesef çoğunlukla kimsenin niyeti o kadar da iyi değilidir. Üstelik biz bu sorulara delirirken anne babalarımız bize "aaa ama halan/teyzen/dayın/amcan/nenen seninle ilgilendiğinden soruyor" diye en ufak kaş kaldırmamıza müs...

Bıkmadık mı Şu Okul Müsameresi Tadında Kınalardan?

 Yeniden merhaba, Uzun zamandır hakkında yazmak istediğim bir konu var ki ilk içeriğimi bununla ilgili üretmezsem olmazdı... Konumuz "yeni nesil kına geceleri".  Öncelikle bu yazıdaki tüm kelimelerin kendi fikrim olduğunu ve kimseyi zan altında bırakma niyetim olmadığını belirtmek isterim. Görselde de anlayacağınız gibi kişilik haklarına saygım var. (Kızların yüzü bu nedenle nur gibi parlıyor 😅) Gelelim konumuza... Evet, malumunuz son yıllarda gittikçe yaygınlaşan, masrafları neredeyse bir düğün ile eşdeğer olan ancak buna rağmen hiçbir özgünlüğü kalmamış ve herkese tek tip paket program şeklinde uygulanan kına geceleri var... Instagramda neredeyse metre kareye bu konu ile ilgili 100 gönderi düşer oldu. Düğün sezonu yavaş yavaş başlarken ben de bu konudaki fikirlerimi yazmak isterim.  Önce kendi hikayemden bahsedeyim. Evleneli 2 yıl oldu ve ben evlilik sürecinde adı "gelenek" olan ama aslında popüler kültürle özdeşleşmiş ve gösterişten başka hiçbir işe yaramayan bi...

Tanışalım mı?

 Herkese selam... Uzun zamandır hayata geçirmeye çalıştığım blogum için bugün ilk adımı atmaya karar verdim. "Blog mu kaldı Allah aşkına" diyenler olacaktır elbette, bunu ben de çok düşündüm ama içimdeki yazma aşkını yansıtabileceğim başka bir çözüm bulamadım.  İlk yazıda tanışalım istiyorum. Daha doğrusu bu yazıları yazan kimdir nedir diye merak edenler için eğlenceli bir özgeçmiş bırakayım diyorum. Öncelikle şunu bilmenizi isterim ki gizliliği severim. Bu nedenle gerçek ismimi cismimi açıklamayı düşünmüyorum. (Gerçi belli olmaz bakarsınız çok ünlü olur şöhrete kapılır açıklarım 😀) Şaka bir yana siz beni Papatya olarak bileceksiniz. Kendime bulduğum mahlasım bu. Neden Papatya diyenlere de basit bir cevabım var: çünkü papatyaları severim. Gösterişsiz güzellikleri vardır ama asla sıradan değildir. Bahar geldiğinde yeryüzünü çok daha güzel bir hale getirirler... Buraya kadar tamamsak, şimdi gelelim Papatya kimdir nedir sorusunun yanıtına. Efendim, Papatya bir kadındır ve malum...